Salta al contingut principal

Últim cau del curs.

 Molt bones Cotorra! Com esteu?

Com bé sabeu, aquest cau és l'ultim cau del curs, i també serà el comiat de totes i tots. És per això que aquest dissabte tenim un cau molt important i especial, que el farem al parc del lledoner (on ens va deixar el bus tornant de campaments) de 16 a 20. Cal que, aprofitant el temps que ens queda fins dissabte, pensem quin detall podriem regalar als companys que fan el pas, i als companys que es queden. Ha de ser un detall senzill però important, nosaltres us portarem material per a que el pogueu fer, pero remarquem que és molt important portar idees de casa.

Ja per acabar demanar que porteu alguna coseta per berenar i el mes important de tot: la mascareta!

Dit això ens veiem dissabte.

Sempre a punt!

Comentaris