Salta al contingut principal

PER FI! Marxem de sortida!

 Bon dia, Cotorra! 

Només tenim bones notícies! Aquest cap de setmana toca sortida i podem marxar a passar la nit fora!

Estem molt emocionats i amb moltes ganes que arribi el cap de setmana.

I com serà? Ara us expliquem els detallets. 

Llegiu fins al final per completar el repte previ a la sortida. Comenteu la resposta!






On i quan ens trobem?
Ens trobarem al Parc del Falgar, dissabte a les 16h puntualíssims.

On i quan tornem?
Les famílies ens vindran a buscar el diumenge a les 16h a Llerona (enviarem ubicació exacta del lloc per aparcar els cotxes. 


Què hem de portar?

Motxilla Una motxilla gran de sortida. Per si ja ho heu oblidat... és important portar: 
-Sac
-Aïllant
-Pijama
-Necesser
-Roba per l'endemà
-Roba d'abric (dormirem a les tendes)
-Berenar dissabte
-Sopar dissabte
-Esmorzar diumenge
-Dinar diumenge
-Cantimplora


Altres a tenir en compte...
-Crema solar (posada de casa!)
-Gorra
-Llibreta de la sisena


I no oblideu...!
- Foulard
- Camisa
- Botes, o sabates còmodes per caminar fins al camp!



 I si vinc tard... o m'han de venir a buscar abans? 
Aquest curs és ben estrany, ens adaptem tant com podem. Som flexibles i ens adaptem, com abans arribeu millor però estem en contacte als nostres mòbils.


Qualsevol dubte, parlem-ne!



Tots els Cotorra que hagueu llegit el missatge fins aquí, teniu un REPTE: comentar a continuació la següent pregunta. 

Pregunta de la sortida: A quin país es troba l'illa del Mar Lodj? 


Una abraçada, amb moltíssimes ganes!!!!!!!!!



Comentaris

  1. Hola soc yo la rocío i estic al correu del. Meu pare, es una isla situada en el país africa de Senegal.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada